
„A MOL számára fontos, hogy szerepet vállaljon a rászorulók megsegítésében, többek közt az egészségügy területén is. A Magyar Vöröskereszt véradókamionja számára 2006 óta biztosítjuk az üzemanyagot, hogy az ország minden szegletébe eljuthasson, több ezer embernek adva meg a lehetőséget, hogy adományával akár három életet is megmentsen. Kollégáink személyesen is elkötelezettek, hiszen több sz...
+MOL Magyarország

„A Media Markt két okból is szívesen csatlakozott az Országos Felsőoktatási Véradóversenyhez. Egyrészt egy olyan programot támogattunk, aminek hasznossága megkérdőjelezhetetlen, másrészt olyanokat díjaztunk, akik példát mutattak emberségből, odaadásból” –Német Csongor, a Media Markt Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója
+Media Markt Magyarország Kft.

„Azon túl, hogy a véradás fontosságát elvitatni nem lehet, egy olyan kezdeményezés részesévé vált a Diákhitel Központ a kampány által, amely megerősítette bennünk, hogy az egyetemista korosztály képes felelősen dönteni, képes önzetlenül jó ügy mellé állni, és képes elköteleződni. Ezek az értékek pedig felkarolásra méltók.” - Imre Zita, a Diákhitel Központ marketing és kommunikációs igazgatój...
+Diákhitel Központ Zrt.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Nemzetközi Vöröskereszt stratégiai partnerünk, és nagy örömmel támogatjuk a legnagyobb karitatív szervezet hazai munkáját is. A véradás az egyik olyan terület, amelynél igazán könnyű volt kapcsolódási pontokat találni, hiszen a mozgósítás, a közösségi érzés, a segítségnyújtás és a pozitív gondolkodásmód olyan értékek, amelyek nagyon közel állnak a Coca-Cola márk...
+Coca-Cola Magyarország

„Nem új keletű a gondolat, hogy társadalmilag fontos ügyek mellé álljunk, erre lehetőségünk is nyílik hosszú évek óta. A hallgatók szórakoztatásában már elég otthonosan mozgunk, azonban szeretnénk ennél kicsit tovább is mutatni, így örömmel tölt el minket, hogy a felsőoktatásban futó véradókampány népszerűsítéséhez hozzájárulhatunk 2014-ben.” - Barota László, az EFOTT marketing és kommunikác...
+EFOTT

„Örömmel álltunk a véradóverseny támogatóinak sorába, ennek fontossága nem kérdés számunkra! A biztosítás kötés egy prevenció, a biztosított értékeinek, anyagi javainak megóvására, illetve adott esetben a gyógyulásának támogatására. Hasonlóan fontos eleme a sikeres gyógyulásnak a véradás is és e fontos dolgokra a fiatalokat megtanítani pedig kötelesség és jó befektetés is egyben, aminek hoza...
+CLB Független Biztosítási Alkusz Kft.

„Én azért támogatom a Véradóversenyt, mert a legnagyobb magyarországi sörmárka képviselőjeként hiszek abban, hogy nem szabad bezárkóznunk az iparágunk falai közé, hanem kitekintve, közös erővel kell tennünk azért, hogy jobb legyen a világ. Annyi rossz dolog vesz minket körül, hogy meg kell ragadnunk minden lehetőséget a pozitív gondolkodásra, optimizmusra, egymás segítésére. Ha mindenki csak...
+Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.

„A Knorr az Unilever vezető élelmiszer márkájaként elkötelezte magát a felelős vállalati magatartás mellett, ezért fontos számunkra, hogy olyan kezdeményezéseket támogassunk, melyek a társadalom javát szolgálják. A Véradóverseny egy olyan fontos ügy mellé áll, amire felhívja a fiatalok figyelmét is, ezzel tanítva őket a felelős viselkedésre. Ez az Unilever és a Knorr számára is fontos küldet...
+KNORR

„A Schiller Autó Család régóta elkötelezett támogatója a Vöröskereszt tevékenységének. Hisszük, hogy kiemelt figyelmet kell fordítanunk azok számára, akik a legfontosabbat nyújthatják embertársaiknak: az élet ajándékát. Segíteni és adni a világ legcsodálatosabb dolga, de az csak akkor ér valamit, ha cselekszünk is érte.” - Schiller Gábor, a Schiller Autócsalád tulajdonosa...
+Schiller Autó Család