Útnak indul a Magyar Vöröskereszt első véradóbusza, amely az OVSz-szel együttműködésben a szervezet országos donortoborzási munkáját hívatott támogatni.
Nyáron gyakori jelenség, hogy a megszokott hétköznapokat hátrahagyva a véradási kedv alábbhagy: lekerül a napirendről vagy hátrébb csúszik a feladatlistában.
A Magyar Vöröskereszt és a Dot Creative ügynökség közös kommunikációs kampányt indított, hogy minél több embert buzdítsanak önkéntes véradásra a nyári szezonban.
A FUTÁR rendszer a jövőben toborzási céllal küld értesítéseket az önkéntes véradóknak.
A jeles napon a folytattuk a 2020-ban megkezdett hagyományunkat.
A Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat által közösen szervezett programon majdnem 1500 hallgató vett részt.
„Véredben a zene? Adj vért, és nyerj jegyet a nyár legmenőbb fesztiváljaira!” mottóval hívja véradásra a hallgatókat az Országos Vérellátó Szolgálat és a Magyar Vöröskereszt.
Az elsősegélynyújtás és a véradás fontossága állt a kampány középpontjában.
Rengeteg gyermeket és fiatalt megihletett ez a fontos ügy.
„Tegyél többet, légy véradó, legyél az egyetemed véradója!” felhívással indul a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat felsőoktatási versenye
Aki vért ad, lehetőséget ad. Aki vért ad, életet ad. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Nemzetközi Vöröskereszt kezdeményezésére minden év június 14-én...